There was an error in this gadget

zalora

04 August 2011

SUmA dAh bAlIk!!Ak pUn nAk bAlik kAmpUng jUgAk!!!:'(..sobsobsob

kenapa la kelas hari khamis habis pukul satu!!!
tensionnyeeerrr ak...
budak-budak kepoh kat umah ni awal-awal pagi lagi dah balik..
aku pun nak balik jugak!!!....

apakan daya..huuu

tak sabar nak rasa berbuka puasa kat umah.heee....
tak pela merasa sedikit kekurangan(kak-kak tak balik lagi :(.....hope before this Raya they coming home :)
tak sabar lak nak berkepoh-kepoh gan kak ak..(alamak..terlebih sudaa..maklum la bulan puasa :D hehe..)


waktu sekarang pukul 1:40pm..
duk tunggu arahan dari Nisa Arief tuk bertolak balik.heee
best lak dia nengok citer kat tv..ntah citer ape pun ak tak tahu.(mood:duk karang blog ha..:P)

so,ak beryoucam sementara tunggu balik kampung....(haha...tak der keje..)
hope you guys dapat berbuka puasa gan orang tersayang ye..(gan mak ayah haruslaaa kan...)
hee..




.

No comments:

Post a Comment