There was an error in this gadget

zalora

05 October 2011

Hah!! hahaha.....



Hah!!
p/s:Pas ni hajat tercapai..
wth???

7bebola Goku

Hahaha..
Ak jumpa pic ni kat salah sorang frend ak kat FB
Credit to Amieyz Gonzalez ..
Ade jugak yang ingat lagi bola dragon ball ni..haha
Ak la salah sorang peminat citer kartun tu..selalu je tak pegi sekolah bila hari Ahad..
Sampai Guru Besar pun leh komen kenapa la pelajar selalu kurang masa hari perhimpunan setiap kali hari Ahad..haha..
Last-last Guru Besar tu tahu jugak kenapa..
ni mesti sape-sape yang tak datang tu sebab tengok Dragon ball kan..”
Abis semua budak tegelak-gelak..agaknya Guru Besar tengok sekali kot..haha…
Kenangan ak masa sekolah dulu sebab tak pegi sekolah kes duk tengok citer kartun ni la yang selalu tak datang bila hari Ahad..hee…
----End entry----


No comments:

Post a Comment