There was an error in this gadget

zalora

05 October 2011

Harapkan pagar, pagar lupa padi….

Wth??
What wrongs with me??...minggu ni ak bad mood…susah betul kalau dah membantu tapi tak dibantu balik lepas tu..bukannya mengharap pun..tapi sepatutnya dah leh membantu..
kau yang namakan itu sahabat..tapi kau lupa ape itu sahabat..kau tak faham konsep ke ape?? 
Mungkin bagi kau sahabat ni macam lampin adik kau agaknya.. boleh main pakai buang..
Ayat tension ak merata-rata..kat blog,FB,Twitter…
Hadoi….ape la kau ni..ak nak menyumpah jadi tak kena lak dengan cara ak..
sekarang ak tengah dalam mood belajar menYABARkan diri..
ak mintak maaf sangat kat kawan-kawan yang ak kecewa kan..
sebab ak punya mood yang ketensionan korang tak leh nak outing sekali dengan ak..
Ni la akibat bila kita pilih sahabat..sahabat yang lupa padi..
ikut kau lah nak jadi padi untuk pagar mak limah ke..
ak dah tak kisah!  FULLSTOP! 

                      
Moody..  moody.. moody.. I need a rest..  
nak rest kan kepala hotak ak ni yang ketensionan sebab kau..
Ishhh!! Serba tak jadi kerja ak.. 
setakat ni jela kawan.. 
MALAS NAK MENGATA, CUMA NAK BERBICARA JE J
---End entry---

No comments:

Post a Comment