There was an error in this gadget

zalora

05 October 2011

I have no comment …hee…..

Hot issues but not that hot …haaha…








Nak marah pun buat ape kan …
tapi kalau ade yang tak berpuas hati boleh la disuarakan..
tapi bila dah disuarakan jadi isu lak..ade baik dengan buruk ..
tak semua orang suka..
harap-harap tahun depan lebih bagus dari yang ni..
takde la masuk aduan rakyat..kalau masuk pun tentang yang elok-elok je..hee..
ak sebagai student kat sini pun leh naik panas telinga baca..haha..
yang memahami tu bagus la..
agaknya masing-masing duk ukur baju kat badan sendiri..tapi baju sendiri koyak..
urmm….macam-macam orang macam-macam ragam..
Good or bad comment lot of people out there read it…
Mudah-mudahan semua ni dapat dijadikan iktibar..perbaiki ape yang terlebih atau terkurang :)
-------End entry-----

No comments:

Post a Comment