There was an error in this gadget

zalora

14 January 2012

Dear SISTERS ….

I love you all damn much ..those yesterday I will appreciate it ..those day are most precious time for me ..no one can gives us to love each other ..we just get it from Allah ..may Allah bless our journey in this life …far away distance doesn’t change the relationship .. loving between sisters what I want the most ..love you all sister … IRA & ICU …

Last school holiday …at Pulau Warisan , Kuala Terengganu


that's ICU and IRA :)

blue angry bird ..

snap-snap


hana tajima on me ..hehehe

with my bro


help me ! i'm stuck !! haha




♥ Thanks for reading my entry ♥

13 January 2012

That’s It!

hehe … ape yang ak buat bila bosan ?? ape lagi ak bukak la Googlemaps ..haha ..
duk men search rumah ak .. so THAT’S IT ! I found my house using googlemaps ..

 click here for google map--->maps.google

but before nak guna google map , ak download Google earthppluginsetup ..kalau nak gambar cantik korang leh download googlemaps setup tu dl ..pastu boleh la nampak rumah korang ..tapi cuma nampak bumbung rumah jela ..hehehe …. macam yang ak punya ..TU RUMAH AK ...haha ..






♥ Thanks for reading my entry ♥

10 January 2012

Once Again ...





My dream comes true ..hehe ..Thanks to Allah ..kalau bukan rezeki ak tentu tak sampai kat Cameron Highlands lagi ..hehe .. kebetulan kawan-kawan ajak pegi ..ak join jela ..lagipun tak de ape nak buat masa hujung minggu tu .. what’s the worst .. AK TAK MAKAN SAYUR !.. haha …anti gile makan sayur ..jadi niat ak sekadar pegi Cameron habiskan masa hujung minggu je ..kebetulan trip pegi tu bukan trip berjalan ..rupa-rupanya hujan ditengahari ..trip tu trip LAWATAN SAMBIL BELAJAR ..pastu entah ape-ape kena bahagi ahli dalam kumpulan la .. spoil my mood  ..

Aktiviti Oh aktiviti ..ape benda pulak aktivi jual-jual masa pegi Cameron tu ..nak lari dah tak leh ..terpaksa jela join suma aktiviti tu ..haha .. paksa rela  …
AK TAK MO PEGI CAMERON DAH !! except hari tak hujan  ..sejuk giler mase tu ..hujan je ..hadoi ..tak biasa hidup sejuk sangat ..ak rela hidup kat bawah leh rasa matahari yang panas tu ..haha…

Sebelum leh pegi Cameron tu ak dah berangan a.k.a bermimpi pn ade jugak ..haha ..kekononnya ak nak tengok pokok Epal ..haha …nak tunggu leh sampai kat overseas tak tahu bila … ngehngehngeh J
Kebetulan pulak masa buat aktivit kitaorang singgah dekat Mardi Cameron Highlands tu .. ade macam-macam pokok dengan taman .. tetiba ak tengok kat atas tu ade pokok ..tertanya-tanya lak kenapa pokok tu macam tak sihat je ..macam dek dipanah petir pn ade ..haha ..ak pn naik la tangga nak pegi kat atas tu ..dah baca-baca rupanya ITULAH POKOK EPAL ..haha .. buah epal cuma ade satu biji je kat pokok tu .. kat sebelah pokok epal tu pulak ade pokok PEAR …banyak pulak buah pear ..

Penat bukan main sepanjang cuti Christmas habiskan masa kat Cameron ..duk bergambar situ la ..sana la … penat bergambar dari jejalan ..haha .. ape pun ..ak berpuas hati dapat habiskan masa hujung minggu di Cameron ..Thanks a lot to my group ..UUC a.k.a usahawan-usahawan cemerlang .. biarpun ade kekurangan ..kita akan cuba perbaikinya .. APEPUN KITA TERBAIK ! … hehe
Love, Azrienah



ter'candid' pulak ..ni masa kat taman orkid ..depan ladang teh boh

snap dulu depan pintu masuk ladang teh ..hehe


Tea Boh Farm :)

snap-snap :D


ak yang selsema dengan tuala busuk warna kuning ..hehe ..cuaca sejuk giler ..

ni kat MARDI Cameron Highlands


a bunch of flower ..cantik sangat :)

lily kot nama bunga ni ..hehe

ni la kitaorang yang pergi trip Cameron ..





♥ Thanks for reading my entry ♥