There was an error in this gadget

zalora

26 January 2013

HEY JANUARY!






HEY JANUARY!

I don’t think I’m fall in love with you! Much much much problem.. tak boleh berhenti berfikir.. semua dah buat ak jadi serabut.. fikir itu.. fikir ini.. itu tak kena.. ini pun tak kena.. semua ni dah macam serabut nak hadap final exam.. HAHA.. ak sangat merindui zaman belajar.. hangout,study,social networking,friends and one last thing ‘LOVE’.. hehe.. Apa yang ak cerita mesti ada yang tak faham.. tak perlu nak faham lebih-lebih pun.. HUHU.. I’m typing this.. NOT YOU!okay.. Pardon me.. Permulaan Januari tahun ini dengan harapan menyambung pelajaran kat peringkat seterusnya tapi entah kenapa ada je yang tak kena dengan ak ni.. so,penyelesaianya ialah fikir dan fikir lagi.. haha.. Cita-cita ak tinggi mengunung.. haha..tak de la tinggi setinggi Gunung Kinabalu.. just JOKE! Dan hari ini ak berusaha lagi.. Ya Allah, hambamu ini ingin mengembirakan orang-orang yang ku sayang.. Apa cara sekali pun akan ak bersabar meniti detik-detik perjalanan hidup ini.. Amin J






Thanks for reading my entry

No comments:

Post a Comment