There was an error in this gadget

zalora

26 January 2013

HI TWENTY THREE OF ME =D


HI TWENTY THREE OF ME J


Alamak dah nak dekat!.. takut la pulak bila umur semakin meningkat.. HEHE.. Tahun ni tak dapat celebrate dengan dear  <3 L .. no gift from him.. it’s okay.. I’m still waiting you whatever happens. Okay,umur meningkat tetapi  jiwa semakin muda tau.. HAHA.. suka hati ak je kan. Siapa- siapa nak hantar hadiah boleh la pos hadiah kat rumah.. HEHE.. Apapun tahun ni,kalau boleh pergi ice-skating sangat mengembirakan ak.. tapi kalau boleh celebrate dengan kembar ak pun dah sangat mengembirakan.. tak sabar nak tengok hadiah apa yang dia nak bagi… EKEKE.. okay.. music please ~Allah selamatkan kamu.. Allah selamatkan Azrienah dan Azriena… Allah selamatkan kamu.. J


Thanks for reading my entry

No comments:

Post a Comment